Re: [WINNT] obraz partycji systemowej

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] obraz partycji systemowej
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Mon, 28 Oct 2013 22:54:54 +0100
W dniu 2013-10-28 00:34, animka pisze:
W dniu 2013-10-27 21:12, Irokez pisze:
Nie wiem czy najlepiej, ale ja używam ostatnio HDClone.
Zaleta jak dla mnie to bootowalna płyta, pracuje też z USB czy na Mini
Windowsie.

Na jednej płytce zmieści Ci się obraz dysku? To dziwne.

Jasne.
Najmniejszy obraz dysku z 3 partycjami jaki mam ma kilka MB (maszyna pomiarowa pracująca pod DOS). Program kupiłem do robienia kopii i odtwarzania dysków HDD i CF (Compact Flash) maszyn przemysłowych. Taki dysk CF 2GB spokojnie starcza na Windows Embedded z programem PLC i wizualizacją.

--
Irokez