Re: [WINNT] obraz partycji systemowej

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] obraz partycji systemowej
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Mon, 28 Oct 2013 00:39:32 +0100
W dniu 2013-10-27 21:12, Irokez pisze:
W dniu 2013-10-26 16:47, Grzegorz pisze:
jakim programem najlepiej zrobić taki obraz ??

Nie wiem czy najlepiej, ale ja używam ostatnio HDClone.
Zaleta jak dla mnie to bootowalna płyta, pracuje też z USB czy na Mini
Windowsie.
Robi obraz który mogę przywrócić na większą lub mniejszą partycję
(akurat przy zakupie to było bardzo ważne dla mnie, bo dysk 250GB od np
Seagate to nie ma tyle samo co 250GB od WD i kilka sektorów różnicy
spowodowało że dzionek straciłem aby coś zrobić z obrazem "innego
popularnego programu" co mnie doprowadziło do...). Do wyboru dysk lub
partycja, klonuje lub robi obraz (kupiłem wersję Pro).

animka