Re: [WINNT] obraz partycji systemowej

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] obraz partycji systemowej
From: Piotr Palusiński <perfekt_xl@invalid.wp.pl>
Date: Sun, 27 Oct 2013 19:28:45 +0100
In d0994718-3cc9-4376-b8ff-811850c9d973@googlegroups.com">news:d0994718-3cc9-4376-b8ff-811850c9d973@googlegroups.com,
*Ricardo Lopez* <lricardo1978@gmail.com> typed:

1. Czy nazywając go bezinstalacyjnym, masz na myśli, że nie instaluje
bibliotek systemowych? Bo oczywiście instalator ulokował go w "C:\Program
Files (x86)\Snapshot\snapshot.exe".

2. Jedyne co mnie trochę martwi, to brak możliwości restore partycji
systemowej w razie krachu Windows - nie ma do niego płyty rozruchowej,
czy tez trzeba ją sobie zrobić samemu?! Kiedyś bawiłem się w takie rzeczy
ale już dużo wody upłynęło w Wiśle... Widziałem jakieś instrukcje na
stronie producenta ale jako starszy pan nie mam już czasu, ochoty i
zdrowia, żeby z tym walczyć. Czy naprawdę nie mogliby udostępnić jakiegoś
pliku ISO, który mógłbym wypalić na CD? A może Ty mógłbyś mi pomóc? Mam
legalną kopię programu - zapłaciłem za niego a nie jestem w stanie w
pełni wykorzystać jego funkcjonalności... Wiem, wiem, ostatecznie w razie
krachu odtwarzam system z Dellowskiej partycji Recovery instaluję
Snapshota i inicjuję Restore, ale wolałbym prościej :)

Ależ możesz pobrać Drive Snapshota bezinstalacyjnego.
"Drive Snapshot does not require an installation.
It's sufficient to download SNAPSHOT.EXE  (about 350KByte) and to start it."
http://www.drivesnapshot.de/download/snapshot.exe
Teraz umieść go na płytce lub na bootowalnym USB penie np. z DOS-em, żebyś mógł go odpalić spoza systemu w razie totalnego padu. Możesz też sobie przygotować na przykład bootowalną płytkę z WinPE (Bart's PE Builder) http://www.nu2.nu/pebuilder/

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://mvp.microsoft.com/en-us/mvp/Piotr%20Palusinski-10686