Re: [WINNT] obraz partycji systemowej

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] obraz partycji systemowej
From: Ricardo Lopez <lricardo1978@gmail.com>
Date: Sun, 27 Oct 2013 09:27:20 -0700 (PDT)
On Saturday, October 26, 2013 5:31:37 PM UTC+2, Piotr Palusiński wrote:
> In news:l4gklh$6qo$1@node2.news.atman.pl,
>
> *Grzegorz* <brudas515-1975@NIECHCESPAMUo2.pl> typed:

> http://www.drivesnapshot.de/en/home.htm

Piotrze,

Skorzystałem z Twojej sugestii dot. Drive Snapshot już jakiś czas temu, jako że
bardzo zachwalałeś program. Musze powiedzieć, że nie zawiodłem się a wręcz
przeciwnie! Używam go namiętnie już drugi miesiąc na mojej nowej maszynie z
Windows 7 64x. Sprawia się rewelacyjnie - backup wykonuje się w tle w trakcie
normalnej pracy systemu. Partycje systemową 65 GB (plik wymiany 34 GB)
kompresuje do ok. 20 GB. Restore przebiega równie sprawnie (oczywiście dopiero
po restarcie komputera). Programik jest malutki i nie muli systemu.

1. Czy nazywając go bezinstalacyjnym, masz na myśli, że nie instaluje bibliotek
systemowych? Bo oczywiście instalator ulokował go w "C:\Program Files
(x86)\Snapshot\snapshot.exe".

2. Jedyne co mnie trochę martwi, to brak możliwości restore partycji systemowej
w razie krachu Windows - nie ma do niego płyty rozruchowej, czy tez trzeba ją
sobie zrobić samemu?! Kiedyś bawiłem się w takie rzeczy ale już dużo wody
upłynęło w Wiśle... Widziałem jakieś instrukcje na stronie producenta ale jako
starszy pan nie mam już czasu, ochoty i zdrowia, żeby z tym walczyć. Czy
naprawdę nie mogliby udostępnić jakiegoś pliku ISO, który mógłbym wypalić na
CD? A może Ty mógłbyś mi pomóc? Mam legalną kopię programu - zapłaciłem za
niego a nie jestem w stanie w pełni wykorzystać jego funkcjonalności... Wiem,
wiem, ostatecznie w razie krachu odtwarzam system z Dellowskiej partycji
Recovery instaluję Snapshota i inicjuję Restore, ale wolałbym prościej :)

3. A propos, czy powinienem wyłączyć plik wymiany - u mnie ok. 34 GB (wiem, że
Drive Snapshot inteligentnie go pomija robiąc backup)? Pracuję na Dell XPS 8700
(3,40 GHz Intel Core i7-4770, RAM 32 GB).

Dzięki z góry za pomoc i wszelkie sugestie!!!
Pozdrawiam serdecznie,

Rychu

P.S. Dzięki raz jeszcze za namiary na Drive Snapshota, ponieważ pomimo tego
drobnego mankamentu, o którym wspomniałem powyżej jestem z niego naprawdę
zadowolony i szczerze polecam innym Internautom!!!