Re: [WINNT] Win XP Home zwolniił start - dlaczego?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win XP Home zwolniił start - dlaczego?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 8 Sep 2013 02:23:05 +0200

Użytkownik "GAD Zombie" <gad@USUN.gad.USUN.art.pl> napisał w wiadomości news:l0chtl$shl$1@opal.futuro.pl...
1GB to mało dla WinXP i działa on wtedy szybko tylko zaraz po

Święta prawda. Mam 768 i kurewsko mi tej pamięci brakuje, choć po starcie bierze coś kole 250 mega...

instalacji, zanim poinstalujesz i zaczniesz uruchamiać więcej aplikacji. Sam Firefox żre zwykle kilkaset MB pamięci, więc co się dziwić, że 1GB

Opera też święta nie jest... choć 16ki nie używam, bo jest może bardziej uporządkowana, to conajmniej połowy rzeczy ze starej nie ma, jak i nie można zdjąć tego niebieskiego syfu... A staruszka dwunastka żłopie pamięci jak pijak jabole, zwlaszcza dla eNKi... Ale ma to, czego mi trzeba. Potrafi mi ponad 600MB zjeść, co przy 768RAM bywa mało zabawne.

całości to mało, z czego nieraz kawałek jest wykrojony przez kartę graficzną?

Między innymi.

A jeśli to nie to, to sprawdź jak działa bez antywirusa (odinstaluj go albo wyłącz). Może to on zwalnia. Na pewno ma na to wpływ, ale nie powinien być aż tak duży.

Avast często mi się aktualizuje przy starcie i też komp mi "tak dziwnie muli"... Ale nie poraża maszyny, a tylko dość mocno przyduża, przez czas do 5 minut, zwykle krócej.

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.