Re: [WINNT] Win XP Home zwolniił start - dlaczego?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win XP Home zwolniił start - dlaczego?
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Sat, 07 Sep 2013 09:08:34 +0200
W dniu 2013-09-07 07:01, Dariusz pisze:
Zrób cmd.exe chkdsk /f /r.
Przed używaniem CHKDSK mnie przestrzegano,
bo podobno może tyle pomóc co zaszkodzić.

Chciałbym jednak wrócić do sprawy pamięci.
Okazuje się, że mógłbym dołożyć 1 GB pamięci
od mojej koleżanki, która wymieniła komputer.
Jej stary komputer był kupiony w tym samym czasie
co mój, więc parametrami powinny pasować.
Moje pytanie dotyczy tego, czy jeśli dołożę 1 GB
pamięci pasującej, ale innej firmy, to:
- w ogóle komputer nie będzie pracował
- będzie widział i używał nadal 1 GB
- będzie używał 2 GB i przyśpieszy to działanie
  komputera.

Darek
Twoje obawy są bezzasadne. Kwota/cena, którą sam wydasz jest nie współmierna co do uśmiechów ludzi (chodzi mi o wdzięczność).

Artur
0 weeks 0 days 8 hours 49 minutes 15 seconds and 256 milliseconds.
"pl.comp.os.ms-windows.winnt"