Re: [WINNT] Wiarygodność speedtestów

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wiarygodność speedtestów
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 31 Aug 2013 01:01:51 +0200
Dnia Fri, 30 Aug 2013 23:17:15 +0200, kmark napisał(a):

> Starałem się wykonać ten test zgodnie ze znalezioną w necie instrukcją:
> -w pole Host wpisałem onet.pl
> -wyłączyłem firewall i a/virusa
> -testowanie uruchomione było około 15 minut
> Jeżeli któraś z powyższych pozycji jest nieprawidłowa napisz, a wykonam test
> ponownie

Nie - wszystko OK. :)

> Oto jego wynik:
> http://img580.imageshack.us/img580/1516/sncj.jpg
>
> Wydaje się (mnie), że straty pakietów można uznać za zerowe.

I owszem. W takim razie ja bym zrobił próbę prędkości pobierania korzystając
ze starej, prostej, sprawdzonej metody. FileZilla, podłączenie do
ftp.icm.edu.pl, pobieranie jednoczesne kilku obrazów ISO płyt CD z
pingwinem.

[ Nie dyskutuj z debilem... Najpierw sprowadzi CiÄ™ do swojego poziomu,     ]
[ a potem pokona doświadczeniem.                      (znalezione w necie) ]