Wiarygodno�� speedtest�w

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Wiarygodno¶æ speedtestów
From: "kmark" <markotar@o2.pl>
Date: Thu, 29 Aug 2013 22:13:57 +0200
Witam,
Mój dostawca Internetu pobiera ode mnie op³atê za prêdko¶æ pobierania 25
Mb/sek.
Sprawdzi³em ten parametr pod trzema adresami:
http://www.komputerswiat.pl/aplikacje/nettest/szybkosc-internetu.aspx
http://www.vectra.pl/test
http://www.speedtest.net
Uzyska³em podobne wyniki, oko³o 13 Mb/sek

Natomiast speedtest  na stronie mojego dostawcy (UPC):
http://www.upc.pl/internet/poznaj-internet/test-predkosci-lacza/
wykaza³ prêdko¶æ pobierania blisk± 25 Mb/sek, czyli zgodn± z umow±.
Trudno jest mi uwierzyæ w ten wynik, poniewa¿ nie wydaje mi siê mo¿liwe, aby
wed³ug mnie godni zaufania trzej pierwsi oferenci speedtestu mogli zani¿yæ
ten parametr prawie dwukrotnie w stosunku do pomiaru UPC.

Proszê o odpowied¼, któremu testowi wierzyæ ?
Pozdrawiam
mk