Re: [WINNT] IEXPLORE.EXE i 100% obciążenia, ale...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] IEXPLORE.EXE i 100% obciążenia, ale...
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Fri, 23 Aug 2013 01:58:08 +0200

Użytkownik "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl> napisał w wiadomości news:51fe77cb$0$1213$65785112@news.neostrada.pl...
Będę dalej szukać, może znajdę...

Nie znalazłem (to ja, tylko już pod innym nickiem, samochód odjechał do garażu), wykonałem ponowną instalację, w inny sposób - inna kolejność kładzenia poprawek. Najpierw wszystkie "WAŻNE" bez IE8, aż się wyczerpały, potem "NIEWAŻNE", aż się wyczerpały. I tak aż nie było ani tu, ani tu, wtedy osobne po jedne i tak od początku, aż wyczerpało się wszystko, prócz IE8, które konsekwentnie odptaszałem. Próba wydajności, bardzo dobrze, to IE8 i abarot, do wyczerpania. Próba wydajności - nadal mocno obciąża, ale NARESZCIE, nie mrozi maszyny, już można otworzyć kilka zakładek i nie dusi kompa, można na nim pracować, a i strony otwierają się no, możliwie, tak, że użytkowniczka przyjęła "naprawę" jako dobrą. Nałożenie poprawek Microsoft Update było już "formalnością" :))

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.