Re: [WINNT] XP SP3 oem czysty, 100% cpu zajmuje svhost.exe

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP SP3 oem czysty, 100% cpu zajmuje svhost.exe
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Mon, 22 Jul 2013 01:00:12 +0200

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w wiadomości news:51eac19d$0$1217$65785112@news.neostrada.pl...
In news:51eaaece$0$1212$65785112@news.neostrada.pl,
*Anerys* <spam.nie.jest@spoko.pl> typed:
Użytkownik "BartekK" <sibi@drut.org> napisał w wiadomości
news:kse1bl$vvb$1@mx1.internetia.pl...
eth). W tym samym czasie (w ProcesExplorerze) nadal svhost.exe 99% cpu.

SVHOST waść piszesz?
SVHOST, nie SV_C_HOST (podkreślenie moje)?
No to na conajmniej tyle procent, ile obciąża on system, ty masz jakiegoś
pierdziela w systemie. I pewnie jeszcze uruchomiony z konta użytkownika (o
nazwie tegoż)? To na 100% pierdziel pierdzi w systemie.

Etam, wyolbrzymiasz. System czysty a Ty szukasz w nim robaków ;->

Przede wszystkim upewniam się, czy SVHOST, bez "C", czy SVCHOST, z jakiego konta odpalił. Pierdziele lubią się podszywać, nadając sobie identyczną, lub podobną nazwę, wiesz o tym przecież. Ledwo usunąłem babola "policyjnego", dostrzegając na moment (menedżer zadań) uruchomienie jednej z usług nie z konta systemowego, lecz użytkownika. Dzięki temu wiedziałem czego szukać, znalazłem, ubiłem, stówkę zarobiłem, klient zadowolony. AV nie wykrywał infekcji. Teraz będę czyścić problem, polegający na tym, że Internet Explorer, jak jest w jednym wystąpieniu, to dobrze. Jak w 2 (proces-rodzic i podrzędny (jedna zakładka), to też jeszcze jest dobrze. Jak otworzę drugą zakładkę, procesy zaczynają się jakby prześcigać w obciążeniu proca i system potrafi prawie zamarznąć. Podobnie jest, jak dwa okna otworzę. Ale to jak ze sprzętem się uporam.