Re: [WINNT] XP SP3 oem czysty, 100% cpu zajmuje svhost.exe

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP SP3 oem czysty, 100% cpu zajmuje svhost.exe
From: Piotr Palusiński <perfekt_xl@invalid.wp.pl>
Date: Sun, 21 Jul 2013 13:58:42 +0200
In news:51eb258c$0$1268$65785112@news.neostrada.pl,
*artiun* <artiun@spam.wp.pl> typed:
W dniu 2013-07-20 20:55, Irokez pisze:
W dniu 2013-07-20 19:22, BartekK pisze:
W dniu 2013-07-20 18:59, Piotr Palusiński pisze:
Spotkałem się ostatnio z identycznym problemem. Po zainstalowaniu WinXP
Prof (dwukrotnie),
Windows Update szuka (jak u Bartka) aktualizacji ale nic nie pobiera.
Sprawdzam w katalogu docelowym - pustki.
Po drugiej instalacji zostawiłem komputer na jakiś czas i po powrocie
zauważyłem, że  pojawiła się w tray żółta tarcza z aktualizacjami. Wiec
skorzystałem z tej opcji i kliknąłem zainstaluj. Po restarcie komputera
uruchamiam WU i po krótkim czasie wypluwa mi listę aktualizacji.
Dzięki. :)
Czyli zostawić dziada w sieci i niech sobie przemyśli swoje
postępowanie. Przeważnie od razu, po instalacji WU ruszało...

Tak. Mam to samo za każdym razem jak instaluję świeżego XP z tej samej
płyty co kilka lat temu gdzie nie było tego problemu. Nie ma znaczenia
czy to Dell, IBM czy Siemens, desktop czy laptop.
System po świeżej instalacji działa idealnie do momentu kiedy próbuje się
zrobić aktualizację. Dlatego żadnego peceta w firmie nie podłączam do
netu nawet na moment po reinstalacji jeżeli nie ma pracować w sieci bo
robi się problem na kilka-naście godzin pracy.
Jeżeli tylko złapie choć na chwilę WU nie pozostaje nic innego jak dwie
opcje: format i wszystko od nowa i zapomnieć o internecie lub
definitywnie wyłączyć jakiekolwiek aktualizacje, lub cierpliwie poczekać
aż pobierze wszystkie łaty, zainstaluje i dopiero wtedy komputer wraca
do stanu używalności.

--
Irokez

Tu się zgadzam. Szkoda, że nie będzie wspierany.
Zrobili dobry sys. I teraz go oleją. na dole masz uptime (generowane z
automatu), a i tak jest za mało. Nie zamienię np. na 7 bo olewa kartę
WiFi.

Microsoft zaleca, aby wyłączać komputer przynajmniej raz w tygodniu, ma to likwidować wadliwe procesy = błędy.
Uruchom ponownie komputer ;-) .

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://mvp.microsoft.com/en-us/mvp/Piotr%20Palusinski-10686