Re: [WINNT] XP SP3 oem czysty, 100% cpu zajmuje svhost.exe

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP SP3 oem czysty, 100% cpu zajmuje svhost.exe
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Sat, 20 Jul 2013 17:41:28 +0200

Użytkownik "BartekK" <sibi@drut.org> napisał w wiadomości news:kse9cd$pf6$1@mx1.internetia.pl...

Dla testu wziąłem jeszcze inny, nowy, zapakowany fabrycznie dysk. Od nowa instalacja XP (z nowo nagranej płytki XP SP3 z .iso, żeby nie było, że płyta uszkodzona). W obu komputerach ten sam objaw - nie działa Windows Update (szuka aktualizacji w nieskończoność). Nie ma wyświetla błędu. Po prostu może dwa dni stać i lecieć paskiem wyszukiwania na stronie http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx

Ki czort ?

A sprawdziłbym antywirem tę płytkę, skoro się powtórzyło...
Skoro mi nawet P2MMX 233 MHz 256MB najdalej niecałą godzinę szukał i pokazał?