Re: [WINNT] XP SP3 oem czysty, 100% cpu zajmuje svhost.exe

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP SP3 oem czysty, 100% cpu zajmuje svhost.exe
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Sat, 20 Jul 2013 17:37:49 +0200

Użytkownik "BartekK" <sibi@drut.org> napisał w wiadomości news:kse1bl$vvb$1@mx1.internetia.pl...
eth). W tym samym czasie (w ProcesExplorerze) nadal svhost.exe 99% cpu.

SVHOST waść piszesz?
SVHOST, nie SV_C_HOST (podkreślenie moje)?
No to na conajmniej tyle procent, ile obciąża on system, ty masz jakiegoś pierdziela w systemie. I pewnie jeszcze uruchomiony z konta użytkownika (o nazwie tegoż)? To na 100% pierdziel pierdzi w systemie.