Re: [WINNT] pytanie o 192 i 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] pytanie o 192 i 10
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Wed, 17 Jul 2013 18:47:01 +0200
W dniu 2013-07-17 14:39, xcpy pisze:
Neostrada, komp łączony po wifi - dalej idzie drugi po kablu od
pierwszego. Oprogramowanie od MS idzie (firma). Kompy się widzą. Jeden i
drugi nie ma

Napisz jeszcze raz, ale po polsku.

BTW
Ostatnio spotkalem sie z dwoma przypadkami niedzialania net'a:
1. Dwa modemy neostrady na tej samej linii.
2. Dwa routery, przy czym ten drugi mial ta sama adresacje
na interfejsie WAN i LAN (192.168.0.*).

Swoje już wiem. Problem był w adresacji. Nie dało się s'pingować bramy.
Teraz oba mają net (choć to nie było celem), oba się widzą i net jest na obu.
Nie wiem dlaczego 10.0.0.x i dlaczego 192.168.0.x stanowiły problem. W końcu zostało na routerze 10 (nie pisz, że nie rozumiesz), a na drugim kompie 162. A Topologię sieci to - nie sie mi sie. Proste jak drut, 2 kompy, jeden przez wifi, drugi kablem do pierwszego. Czego tu nie rozumieć?

--
Artur
4 weeks 3 days 1 hour 36 minutes 47 seconds and 413 milliseconds.