Re: [WINNT] Jak pozbyć się reklam w FF?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak pozbyć się reklam w FF?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 16 Jul 2013 20:17:41 +0200
Dnia Tue, 16 Jul 2013 16:14:51 +0200, Czarek napisał(a):

> Mam szukać przykładu? Dużo takich widziałem, zerknij do wątków, w
> dziale, który podałem poniżej.

Jedna pani drugiej pani. Problem sygnalizowany brzmi - coraz większa ilość
reklam przy korzystaniu z Firefoksa z Adblockiem. Diagnoza najprostsza z
możliwych to nieaktualne filtry w Adblocku. Nie wydaje Ci się, że należy
zacząć sprawdzać od _najbardziej_ oczywistych rzeczy?

> Nikt Ci tego nie broni, tylko nie wiem co wspólnego według Ciebie ma
> sprawdzenie systemu programem OTL z reinstalacją systemu.

A co ma sprawdzenie systemu OTLem z ilością reklam niezablokowanych
Adblockiem w Firefoksie?

[ Jest tylko jedna rzecz droższa od żony. Była żona.      (Jack Nicholson) ]