Re: [WINNT] Jak pozbyć się reklam w FF?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak pozbyć się reklam w FF?
From: ikov <ikov1@t-l-e-n.pl>
Date: Tue, 16 Jul 2013 08:30:59 +0200
W dniu 2013-07-16 07:40, Malec pisze:
Popróbuję wpierw z  Adblockiem Plus.
Czy jest gdzieś jakiś "poradnik" do tego? Co ustawić, co nie?
Już znalazłem, na stronie autora.

Dobrym sposobem jest taka konfiguracja, jaką mam w domu - w przeglądarce globalnie wyłączone pokazywanie flashów (trzeba kliknąć aby aktywować lub zamknąć, tylko określone strony mają odblokowane domyślnie, np. yt), do tego adblock, a na routerze poblokowane strony serwujące reklamy. Na słabszym komputerze strony wyraźnie wczytują się szybciej, no i nie ma problemu że włączając przeglądarkę ryknie mi któraś z kilkunastu zakładek i trzeba będzie szukać. Gdy teraz włączam przeglądarkę u kogoś innego, to jestem zaskoczony ilością reklam...