Re: [WINNT] Jak pozbyć się reklam w FF?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak pozbyć się reklam w FF?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 17 Jul 2013 15:17:42 +0200
Dnia Wed, 17 Jul 2013 03:10:54 +0200, artiun napisał(a):

> hi, hi. Absolutnie, toolbary nie mają wpływu. hi, hi. Bez ce ha.

Odpaliłem Firefoksa na wirtualnej maszynie, doinstalowałem toolbar ask.com.
Reklam na stronach mam tyle samo, co miałem. Cuda jakieś chyba.

> OTL wykazuyje, nie usuwa. W jednym zdaniu zawierasz problem i próbę
> rozwiązania. Może weźmy sobie jeden na dwóch :) To żart. Masz u góry coś
> czego nie udało mi się rozwiązać (udało się, ale.. właśnie) mój post. Niech
> mi ktoś powie co to jest 192.168.0.1 i 10.0.0.1. Dlaczego jedno poszło,
> drugie nie. Niby można zamiennie. Oczywiście win w wymuszeniu robi 192..
>
> Dopowiem co było, jakie objawy.

Zacznij od dokładnego opisu problemu i topologii sieci. Mnie się w
zgadywanki bawić nie chce.

[ Cameron: I took an oath to "do no harm." House: Yeah, but it's not like  ]
[ they make you sign it or anything.                                       ]
[                                           ("House M.D. 2x01 Acceptance") ]