Re: [WINNT] Jak pozbyć się reklam w FF?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak pozbyć się reklam w FF?
From: Czarek <czarek1@nospampoczta.fm>
Date: Wed, 17 Jul 2013 17:13:22 +0200
W dniu 2013-07-17 15:17, Przemysław Ryk napisał/a:

Pytam więc czy instalacja toolbara np. ask.com powoduje, że nagle wzrasta
ilość reklam na stronach, które nie są blokowane przez Adblocka w
Firefoksie? Tak czy nie?

Na mój skromny gust pomysł skanowania _systemu_ z użyciem choćby OTL
odnośnie tego problemu, jest o kant grzywki potłuc i właściwym
rozwiązaniem problemu jest po prostu aktualizacja subskrybowanej listy
filtrów i/lub dopisanie własnych regułek do Adblocka.

hi, hi. Absolutnie, toolbary nie mają wpływu. hi, hi. Bez ce ha.

Odpaliłem Firefoksa na wirtualnej maszynie, doinstalowałem toolbar ask.com.
Reklam na stronach mam tyle samo, co miałem. Cuda jakieś chyba.

Coś się tak przy... do tego ASKa?
Pisałem o śmieciach w systemie, bo z nimi żaden AdBlock nie daje rady a potrafią pięknie walić reklamami w przeglądarkach (i nie tylko w przeglądarkach)

--
Czarek