Re: [WINNT] Po co Windows 8.1 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Po co Windows 8.1 ?
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Fri, 5 Jul 2013 17:19:21 +0000 (UTC)
Marek <precz@spamowi.com> wrote:

> A co jest zepsutego w myszy? Działa idealnie. Nie wydaje mi się, że
> kłopot z trafieniem w obszar paru pikseli na krzyż leżący pośrodku
> obrazu (w sensie ekranu podzielonego pomiędzy 2 monitory 2x1920x1200)
> świadczyło o uszkodzeniu myszy.

W nawet mniejszy obszar musisz trafić chcąc zmienić rozmiar okna. Z tym
także masz problem i trącając myszkę ustawiasz kursor?

> Bardziej logiczne jest aby szukać wyłącznika w podopcji do ustawień?

Bardziej logiczne jest użycie sprzętowego przycisku. Z dwojga złego
logiczniejsze jest umieszczenie kontroli Zasilania w ustawieniach.

> Tylko po co je rozróżniać? Nic by się nie stało gdyby do tego switcha
> zaimplementować obsługę wszystkich aplikacji. Smartfonowcowi to nie
> będzie przeszkadzać a desktopowiec skorzysta na tym. Oprogramowywanie
> utrudnień w postaci filtrowania typów aplikacji jest bardzo oryginalną
> sztuką. :-D

Tam nie ma żadnego filtrowania. Desktop jest traktowany jako aplikacja
modern. Jego kontrolki potomne czyli okna aplikacji są niewidoczne na
przełączniku jak kontrolki potomne każdej innej aplikacji modern.
Trzeba by właśnie dodatkowo oprogramowywać jakieś uniwersalne kafelki dla
aplikacji desktopowych aby pojawiły się na tym przełączniku. Zbyt duże
ryzyko problemów z kompatybilnością.

--
Piotr Borkowski