Re: [WINNT] Po co Windows 8.1 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Po co Windows 8.1 ?
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Mon, 1 Jul 2013 16:59:23 +0000 (UTC)
Marek <precz@spamowi.com> wrote:

> W międzyczasie wyczytałem, że zainstalowanie W 8.1 preview powoduje
> wyczyszczenie wszystkich programów - nawet tych kupionych poprzez sklep.
> Nie wiem co autor miał na myśli - czy usunięcie ich z dysku czy z menu
> start. Czy tak może się dziać w 8.1?

Odróżniaj wersje testowe od wersji RTM/GA. Powyższe odnosi się tylko do
wersji Preview i też nie do końca tak jak opisujesz. Windows 8 można w
odpowiedniej wersji językowej upgradować poprzez Sklep na miejscu do 8.1
Preview. Z 8.1 Preview do 8.1 RTM/GA nie będzie raczej możliwy taki
upgrade tylko czysta instalacja.

--
Piotr Borkowski