Re: [WINNT] Po co Windows 8.1 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Po co Windows 8.1 ?
From: Filip454 <filip454@filip454.pl>
Date: Mon, 1 Jul 2013 13:59:49 +0200
Dnia Mon, 01 Jul 2013 11:27:04 +0200, Marek napisał(a):

> Nie mam bladego pojęcia.

> Mówisz o 8 czy 8.1? To zupełnie inna bajka. Temat wątku dotyczy 8.1.
> Jeśli chodzi o 8kę to działa ona w moim odczuciu lepiej niż 7ka.
> Jednakże upgrade 7->8 może skończyć się katastrofą czasem, co raz mi się
> przytrafiło.

> A mnie to raczej dystansuje gdy czytam, że jedyną różnicą względem 8ki
> są zmiany klasy galerii zdjęć na ekranie blokowania. Psu na budę takie
> zmiany.

Mnie nigdy 8.1 nie skłoni do zakupu tego systemu. To po prostu powrót do
prehistorii - brak świetnego Aero, które wygląda po prostu pięknie i w 7
jest na tyle zoptymalizowane, że hula na nawet starszych systemach, nie
ciągnie aż tyle RAM, a tu wygląd ascetyczny, okna bez przezroczystości -
niby można to obejść, ale to i tak nie jest prawdziwe aero i brak menu
start.

7 to system łączący wszystkie poprzednie wersje + nowości i nie wiem czego
tu więcej chcieć. Obecnie system hula bez defragmentacji już pół roku
(zaniedbałem, bo po prostu brak czasu, chęci).
System bootuje się w jakieś około 20 sekund. Jestem bardzo mile zaskoczony,
a komp też nie jest nowy bo ma już jakieś 3 lata.

Powiedzcie mi wszyscy, po co zmieniać to co dobre? Mac OS ma dock od lat
90' i wciąż jest w systemie, w jakim celu to wywalali? Ja rozumiem - zrobic
możliwość włączenia ekranu startowego dla urządzeń mobilnych, ale usunięcie
menu start? To prawdziwy strzał w stopę.

7 stanie się drugim systemem XP i na tym się skończy.
Przy ósemce, Vista to król systemów operacyjnych (po optymalizacji).

Nie wiem, czy słyszeliście o longhornie, ale uważam, że niektóre funkcje z
Longhorna Microsoft zostawił do 7, Vista to był obcięty Longhorn.
--
Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

Filip454 = Filip dla nieuświadomionych