Re: [WINNT] Format /C/D w XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Format /C/D w XP
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Sat, 4 May 2013 19:27:18 +0200

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości news:2nlx60go8f1i$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
Dnia Sat, 4 May 2013 16:15:46 +0200, Anerys napisał(a):

(ciach…)
A tak z ciekawości - jaką opcję chcesz włączyć przełącznikiem /D ?

Mnie się zdaje, że wątkotwórcy chodziło o formatowanie partycji C: i/lub D:
:D

Możliwe, jednakże przełącznik /C istnieje i oznacza formatowany wolumin, jako ten, na którym powstające pliki będą kompresowane (Tylko NTFS oczywiście). Stąd moje pytanie o /D, czy to nie jest może jakiś nieudokumentowany przełącznik (jak ma np. format z W9x, /autotest, niebezpieczny w nieostrożnych rękach, odsylam do gugla dlaczego, nie działa w NT, W9x ma OIDP także /b, rezerwujący miejsce na pliki systemowe).

Dobra, powiem... /autotest formatuje nie pytając o potwierdzenie. Łatwo sobie wyobazić co się stanie, gdy ktoś zamiast klawisza backspace, czy DEL, naciśnie leżący tuż obok klawisz ENTER, jeśli nie jest to właściwym zamiarem...