[WINNT] Format /C/D w XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Format /C/D w XP
From: Trybun <Ylih@yachu.com>
Date: Sat, 04 May 2013 14:56:37 +0200
Czy jest jakiś sposób na ominięcie kasowanie partycji "D" przy reinstalacji Windows XP? Nie wiem co jest nie tak, bo na starym kompie mogłem zainstalować system bez usuwania partycji D. A na tym nowym tak się nie da - format C i kopiowanie plików, restart i "błąd w alokacji partycji" (czy jakoś tak podobnie), jeszcze raz wkładam płytę instalacyjną, usuwam partycję C i D, zakładam świeże i nie ma żadnego problemu z alokacją partycji.. Kilkukrotne próby, i zawsze ten sam błąd.. Już kilkakrotnie straciłem ważne pliki które miałem na tej partycji D. Czy można jakoś przeprowadzić instalację bez konieczności usuwania tej partycji ?