Re: [WINNT] Windows 8 i poczta pop3.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8 i poczta pop3.
From: Stefan Jaziński <stefan.jazinski@gmail.com>
Date: Wed, 29 May 2013 07:19:06 -0700 (PDT)
On 20 Maj, 22:19, animka <ani...@tonieja.wp.pl> wrote:

> Zmień swój stareńki komputer na taki raczej dzisiejszy. Ewentualnie
> części wymień.

Dlaczego tak rzadko opisujesz swoje przemyślenia? Jak byś robiła to
częściej, to świat byłby jakiś taki... no... bardziej... weselszy?

A wracając do meritum: _słynne_ kopiowanie do folderu wysłane. Właśnie
z czymś takim walczę. Ostatni mój ruch, po którym problem jakby
zamarł, co nie oznacza oczywiście, że znikł, po prostu *na razie* nie
występuje: zlikwidowałem subfoldery, jakie miałem podpięte do folderu
'Wysłane'.

Stefan Jaziński