Re: [WINNT] Windows 8 i poczta pop3.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8 i poczta pop3.
From: DooMiniK <bachus@bachus.ba>
Date: Sat, 25 May 2013 18:10:58 +0100
On 20/05/2013 21:19, animka wrote:
W dniu 2013-05-20 19:53, DooMiniK pisze:
On 11/05/2013 22:48, artiun wrote:
artiun <artiun@spam.wp.pl> napisał(a):
to na tym opierasz swoje opinie?

Jakie moje opinie? Nie przedstawiałem swoich opinii w tym wątku.

Oczywiście, ze przedstawiłeś - na temat Thunderbidra - opinia na
podstawie jak to określiłeś "narzekania". Nie uciekaj od tego co sam
napisałeś.

Przestań proszę trollować. Sam używam TB od lat i potrafi mnie
doprowadzić do płaczu - szczególnie wysyłanie maili i _słynne_
kopiowanie do folderu wysłanych...

Zmień swój stareńki komputer na taki raczej dzisiejszy. Ewentualnie
części wymień.

Mam wrażenie, że dobrze skonfigurowany W7, 16GB RAM, i7 i SSD nie
powinny być wąskim gardłem na TB. Przyzwyczaiłem się do TB (nie trawię
intefejsów webowych), jednak czkawi tego klienta są koszmarne.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel