Re: [WINNT] Windows 8 i poczta pop3.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8 i poczta pop3.
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 15 May 2013 09:57:35 +0200
Dnia Wed, 15 May 2013 08:23:50 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

> Foldery są dosyć dobrym rozwiązaniem na dużą ilość maili - mały Inbox i
> Sent (stare wysłane tez w folderze) to podstawa szybkiego działania :)

O'rly? Bo wiesz - u mnie Inbox w głównym koncie waży 49MB, a Sent - 25MB…

> 330 MB - czyszczę często i nie trzymam archiwum.

Jeżeli łącze, z którego korzystasz w obu lokalizacjach ma w miarę przyzwoite
parametry, to rozważyłbym synchronizację folderu News z użyciem np.
Dropboxa.

[ Kobiety sądzą, że dwa razy dwa jest pięć, jeżeli wystarczająco długo     ]
[ będą płakać i dąsać się.                                  (George Eliot) ]