czym znalezc pliki o zblizonych nazwach...

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Fri, 5 Apr 2013 23:58:15 +0100

problem mam - jest sobie katalog z kilkoma tysiacami plikow
chcialbym polautomatycznie go przesortowac ale potrzebuje wspomagania

z automatu tego nie zrobie bo rozmiary i daty sa dosyc przypadkowe lub
nawet absurdalne, to czego szukam to cos co mi przetrzepie i zaprezentuje
razem pliki ktore maja okreslona ilosc wspolnych wyrazow, czyli chcialbym
dostac pogrupowane razem np.

Jan Kowalski raport z AAAA 2010.txt
raport z AAAA 2010 Kowalski.txt
2010 - raport Kowalski Jan AAAA.txt

Joanna Kowalska - raport z BBB 2011.txt
raport z BBB 2011 Kowalska.txt
2011 - raport Kowalska Joanna BBB.txt

slowem cos co mi pogrupuje pliki ktore maja wspolne n wyrazow
ktos spotkal sie z podobnym gotowym programem, najchetniej z jakims
aktywnym oknem w stylu total commandera (wyswietla podobne pliki
w ladnie oddzielonych grupach)?

jezeli nic nie ma to wiem ze moge to oskryptowac jakos i powrzucac do
osobnch folderow