Re: czym znalezc pliki o zblizonych nazwach...

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sat, 06 Apr 2013 06:09:02 +0200

W dniu 2013-04-06 00:58, m4rkiz pisze:
> problem mam - jest sobie katalog z kilkoma tysiacami plikow
> chcialbym polautomatycznie go przesortowac ale potrzebuje wspomagania
>
> z automatu tego nie zrobie bo rozmiary i daty sa dosyc przypadkowe lub
> nawet absurdalne, to czego szukam to cos co mi przetrzepie i zaprezentuje
> razem pliki ktore maja okreslona ilosc wspolnych wyrazow, czyli chcialbym
> [...]

Nie jest to problem, z tego co podałeś są 2 różnice, które pozwalają na
podział: Nazwisko i (AAAA lub BBBB).

> slowem cos co mi pogrupuje pliki ktore maja wspolne n wyrazow
> ktos spotkal sie z podobnym gotowym programem, najchetniej z jakims aktywnym
> oknem w stylu total commandera (wyswietla podobne pliki
> w ladnie oddzielonych grupach)?

Do grupowania potrzebne jest pytanie 'po czym' grupować, jw.

> jezeli nic nie ma to wiem ze moge to oskryptowac jakos i powrzucac do
> osobnch folderow

Moim zdaniem oskryptowanie tego to dość dobry pomysł.
Chociaż półautomatycznie to z Total Commandera czy też cmd też wyciagniesz:
(dir *AAAA*.txt)

Dla WSH byłoby to coś w stylu:
- inputbox z pytaniem o fragment grupujący
- lista plikow w katalogu do tablicy
- wydzielenie elementów grupujących + pełne nazwy
- sort po elemencie grupującym
- wyplucie posortowanej tablicy pełnych nazw (tu już co tam dalej chcesz)
   np. tworzenie katalogów na grupy i rozrzucanie plików do nich

--
Artur
0 weeks 0 days 0 hours 16 minutes 30 seconds and 943 milliseconds.