Re: czym znalezc pliki o zblizonych nazwach...

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun, 7 Apr 2013 12:34:24 +0200

m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com> napisał(a):
> problem mam - jest sobie katalog z kilkoma tysiacami plikow
> chcialbym polautomatycznie go przesortowac ale potrzebuje wspomagania
> z automatu tego nie zrobie bo rozmiary i daty sa dosyc przypadkowe lub
> nawet absurdalne, to czego szukam to cos co mi przetrzepie i zaprezentuje
> razem pliki ktore maja okreslona ilosc wspolnych wyrazow, czyli chcialbym
> dostac pogrupowane razem np.
> Jan Kowalski raport z AAAA 2010.txt
> raport z AAAA 2010 Kowalski.txt
> 2010 - raport Kowalski Jan AAAA.txt
> Joanna Kowalska - raport z BBB 2011.txt
> raport z BBB 2011 Kowalska.txt
> [...]

Może powiedz więcej o tych plikach, bo ogólnie ten problem wcale nie jest
taki prosty z algorytmicznego punktu widzenia. Pamiętaj, że jeśli jeden plik
ma tyle samo wspólnych wyrazów co drugi, a drugi tyle samo co trzeci, to
wcale nie musi oznaczać, że trzeci będzie miał tyle samo, co pierwszy.
Możesz też grupować według określonej liczby tych samych wyrazów, ale wtedy
będziesz mieć jeden plik w wielu grupach. Tak czy siak dostaniesz w wyniku
coś, co nie koniecznie musi być bardziej uporządkowane od danych
wejściowych. Więc "oskryptować jakoś" to wcale nie jest proste jeśli nie ma
się konkretnego algorytmu.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/