jak ustawić regułę wiadomości dla spamu z o2

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Wed, 12 Dec 2012 18:48:39 +0100
Message-ID: <kaag1p$bji$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Witam,
Ostatnio portal o2, na którym mam konto pocztowe ogromnie uaktywnił się w
wysyłaniu reklam.
Konto darmowe, więc trzeba to przyjąć z pokorą.
Ale chciałbym aby te wiadomości zostawały kierowane od razu do "elementów
usuniętych".
Kombinowałem z regułami wiadomości, ale OE zachowuje się tak, jakby
zapominał o zapisanych regułach.
I tak, przykładowa reguła:
"Kiedy w polu Do znajdują się osoby", wpisałem: "Reklama wysłana przez
portal o2" (przepisane dokładnie z pola "Do")
wybrałem akcję: "Usuń ją".
Niestety spam dalej lokował się w skrzynce odbiorczej. Ale co jest dla mnie
niezrozumiale, kiedy otwarłem okienko Reguł wiadomości, a następnie
zaznaczyłem tę regułę i kliknąłem na zastosuj, wiadomość ta została
przeniesiona do "elementów usuniętych".
I dalej, przy ponownym otrzymaniu takiej reklamy sytuacja się powtarza.

Proszę o radę, jakie ustawienia reguł zastosować, aby te reklamy trafiały od
razu do "Elementów usuniętych"?
Received on Wed 12 Dec 2012 - 18:50:02 MET

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Wed 12 Dec 2012 - 19:42:00 MET