Re: jak ustawić regułę wiadomości dla spamu z o2

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Wed, 12 Dec 2012 20:17:32 +0100

W dniu 2012-12-12 18:48, kmark pisze:
> I tak, przykładowa reguła:
> "Kiedy w polu Do znajdują się osoby", wpisałem: "Reklama wysłana przez
> portal o2" (przepisane dokładnie z pola "Do")
> wybrałem akcję: "Usuń ją".
A jesteś pewien, że w polu "Do" masz "Reklama wysłana przez
portal o2"? Jak wspomniano taka informacja powinna znajdować się w treści.
Normalnie masz: From (Od), To (Do), Subject (Temat), Body (Treść).
Sprawdź dokładnie jakie pole (np. patrząc na źródło wiadomości) gdzie ta,
treść którą chcesz filtrować się znajduje.