Re: jak przywrócić okienko wyboru: odczyt, albo zapis pliku

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Wed, 12 Dec 2012 18:29:16 +0100

Dzięki,
To musi być tak, jak piszesz w pkt 1, że jest to niezależne od przeglądarki,
ponieważ o ile w FF (którego aktualnie używam) trochę "grzebałem", to IE
jest w stanie nenaruszonym od ostatniej reinstalacji systemu.
Rownież tak, jak piszesz w pkt 2, że musiało się coś zmienić na serwerze,
ponieważ do niedawna okienko to pojawiało się.
W moim przypadku chodzi o taki plik, który zapisałem sobie na serwerze,
który hostuje stronę www mojej znajomej.
dostęp do tego pliku to:
http://garderobiana.piwko.pl/zdanie.MP3
plik zawiera parę słów wypowiedzianych przez jakiegoś angola.
Wcześniej, kliknięcie na ten link wywoływało okienko z opcjami, obecnie
odtwarza go bez pytania o zgodÄ™.
Swoje pytanie zadałem, bo akurat taką reakcję na kliknięcie w ten link
zauważyłem po formacie i instalacji systemu od nowa.
Pozdrawiam
mk