Re: jak ustawić regułę wiadomości dla spamu z o2

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Fri, 14 Dec 2012 17:56:11 +0100

Sprawa się nieco wyjaśniła, co nie znaczy, że się rozwiązała.
To nie jest kwestia odpowiednich wisów dla spamu z o2, a raczej kwestia
oprogramowania.
Przeprowadzilem następujący eksperyment:
Ja w skrzynce odbiorczej mam dwa foldery, dla swoich dwóch kont.
Jedno w interii, drugie w o2.
Do tych kont utworzyłem dwie reguły, aby wiadomości przychodzące lokowały
się w odpowiednich folderach. I te reguły działają.
Utworzyłem teraz trzecią regułę:
Warunek:
-kiedy w polu temat znajdują się określone wyrazy, oraz
-kiedy w treści wiadomości znajdują się określone wyrazy
Akcja:
-usuń ją
Regułą tę przesunąłem na pierwszą pozycję.
Następnie z jednego konta wysłałem do siebie wiadomość na drugie konto. W
wiadomości tej użyłem, zarówno w temacie, jak i w treści, wyrazów, które
zostały określone w regule.
Niestety, wiadomość ta nie została przefiltrowana i otrzymałem ją do
skrzynki odbiorczej, na to konto, na które została ona wysłana.
A więc na tę chwilę nie ma sensu rozważać, jak pozbyć się spamu z o2.
Problem jest w tym, że te reguły są ignorowane przez OE. Ale dlaczego. Dysk
jest po formacie. Wgrany system taki, jak poprzednio. WinXP-Prof (legalny).
Przed formatem te reguły, które teraz nie działają, funkcjonowały
prawidłowo.
Może teraz sprawa będzie łatwiejsza do rozwiązania.