Re: jak ustawić regułę wiadomości dla spamu z o2

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Sat, 15 Dec 2012 16:10:18 +0100

Problem rozwiązany. Nie wiem, czy tymczasowo, czy na stałe. Okaże się. Na
razie działa.
Zrobiłem eksperymentalnie tak:
Jak już wcześniej pisałem, w skrzynce odbiorczej mam utworzone dwa konta (o2
i poczta.fm).
Dla tych kont były wcześniej utworzone reguły nr 1 i nr 2.
Obie miały zadanie przekierowywanie wiadomości do odpowiednich kont, w
zależności, z którego pochodziły.
Obie reguły sprawowały się OK.
Problem był z regułą nr 3, która miała zadanie przekierowywać spam do
"usuniętych".
Zgodnie z zasadami (chyba, że się mylę)reguła ta, jako nadrzędna powinna być
usytuowana jako perwsza, czyli na samej górze.
I nic nie pomagały przeróżne kombinacje wpisywanych treści do "warunków
reguły". Smam lądował zawsze na któryś z kont.
Z ciekawości regułę tę przemieściłem na ostatnią pozycję, czyli na sam dół.
Działanie sprawdzałem wysyłając wiadomości z mojego jednego konta do
drugiego, przy czym ustaliłem regułę, że nadawca jest spamerem. Zadziałało.
Więc ustaliłem regułę dla poczty o2:
Kiedy w polu Do: Reklama wysłana przez portal o2.pl
i cierpliwie czekałem na, na pierwszy spam.
Dzisiaj w sobotę, musiałem się czaić aż do godz. 16
Ale, ku mojej radości, wylądował on tam, gdzie mu nakazywała reguła.
Pozostawałoby pytanie:
Czy MS w swoich poprawkach, zmienił coś w ustawieniach OE ?
(Dawniej hierarchia ważności była ustalona tak, że reguła najważniejsz
powinna być umiejscowina na samej górze. Było tak jeszcze tydzień temu,
przed reinstalacją mojego systemu.Wtenczas te "spamowe" reguły miałem na
pierwszych pozycjach i wszystko działało OK).
Dziękuję Wszystkim, którzy poświęcili swój czas na pomoc w moim problemie.
Życzę Wam Zdrowia i Pomyślności w Nowym Roku.