Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 28 Nov 2012 12:17:49 +0100

Dnia Sun, 25 Nov 2012 23:24:34 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

> Pewnie, wielu ma tez jeszcze kolekcje winyli. Tylko nie wiem dla kogo
> wychodza od wielu lat filmy HD, nawet te wznawiane sprzed 30 lat, skoro ich
> ogladanie to skrajny przypadek.

Dla tych, którzy np. film widzieli w kinie, jeszcze nie mają DVD, a teraz
chcieliby go mieć możliwość puścić sobie w domowym zaciszu?

> Ja wyciagam ponad 10MiB. Przepraszam, ze nie wpisuje sie w model.

Jak sprawdzasz? Bym potestował chętnie (łącze 120 Mbit downloadu przycięte
przez router 100 Mbit portem Ethernet).

> Spowalnia, oczywiscie. Czemu zas twierdzisz, ze daje niewiele to nie wiem,
> odczuwam wyrazne zwiekszenie odczytu, gdy dysk raz na kilka m-cy
> zdefragmentuje.

System mam na dwóch dyskach 7200 rpm w RAID0. Różnicy przed i po
defragmentacji nie odczuwam.

(ciach…)
> [...]
> nie to jednak postep w tej dziedzinie jest. I po raz drugi czy Ci sie podoba
> czy nie to wiekszosc ludzi nie bedzie siedziec w konsoli i uczyc sie setek
> polecen z tysiacami parametrow tylko oczekuje upraszczania i automatyzowania
> procesow, ktore sa skomplikowane. I to jest postep. Mozna oczywiscie
> zamieszkac w lesie, wybudowac dom golymi rekami, leczyc sie ziolami, jesc to
> co sie wyhoduje lub upoluje, z rodzina kontaktowac sie golebiami pocztowymi
> i to jest w pewnym sensie piekne i nawet pociagajace, ale ...nierealne,
> jesli chce sie byc czlonkiem spoleczenstwa i swiata.

Kij ma jednak dwa końce. Ile znasz osób, które faktycznie możliwości takiego
Worda czy Excela wykorzystują w dużym stopniu i nowe funkcjonalności są im
potrzebne? Patrzę czasami na takich użytkowników - muszą mieć Photoshopa
CS6. Choć to, co w nim robią z plikami graficznymi załatwić można w Picasa,
XnView, czy Paint .NET. Ale nie - musi być Photoshop, w najnowszej wersji i
to najlepiej Extended…

[ Nie jestem wojującym ateistą, mój ateizm jest łagodny i współczujący;    ]
[ To mój antyklerykalizm jest wściekły jak sk…        (znalezione w necie) ]