Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 28 Nov 2012 12:17:49 +0100

Dnia Sun, 25 Nov 2012 20:02:02 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

(ciach…)
> PS. O czasie pisałem w aspekcie uruchamiania komputera, co
> siÄ™ robi raz dziennie, a nie uruchamiania programu, co
> siÄ™ robi czasem kilku- lub kilkunastokrotnie (jeĹĽeli nie
> częściej nawet).

To ja jakiś dziwny jednak jestem - odpalam kompa, zaczynam pracować. Otwarte
sÄ… m.in.: Thunderbird, Firefox, 40tude, InDesign, Photoshop, Illustrator,
Bridge, Acrobat, Total Commander, Miranda, foobar (plus paręnaście innych
rzeczy).

Praca metodą: odpalić PS, obrobić daną grafikę, zamknąć PS, wstawić do
projektu w InDesignie czy Illustratorze, mieć potrzebę obrobienia kolejnej /
poprawienia tej konkretnej grafiki i ponownie odpalać PS… Chyba bym się
wściekł.

[ Lord Marshal: Irgun. One of my best. Richard B. Riddick: If you say so.  ]
[                                            ("The Chronicles of Riddick") ]