Re: W8 - do czego służy screen powitalny?

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 28 Nov 2012 12:17:49 +0100

Dnia Tue, 27 Nov 2012 21:56:43 +0100, artiun napisał(a):

> To dość prosto sprawdzić, efekt (nie wszystko mam):
> MS Office: ok 260KB
> Notepad++: ok 690KB (tu zdziwko)
> Libre Office: ok 387KB

Jak sprawdzałeś? I czym?

> Pomijam klucze MRU (nie filtrowałem), i że zapewne Notepad++ może być
> podwojony (jest u mnie w dwóch miejscach)
> Różnią się natomiast ilościami kluczy (gałęzi/podgałęzi).
> MS Office ma ich najwięcej ze względu na ilość formatów plików i interfejsów
> (np. baz). Na pewno rozbija też coś po gałęziach systemowych.

Nie byłbym zdziwiony faktem dorzucania większej ilości wpisów przez pakiet
rzędu Office od Notepada++. Choć z drugiej strony - jeżeli faktycznie taki
Notepad++ wrzuca w rejestr sporo więcej, niż MS Office - to trochę mi się
poziom zdziwienia zwiększa. :D

(ciach…)
> [...]
> indziej (to defragmentyzacja dysku), samego rejestru jest realizowana w
> podobny sposób, ale w ramach rejestru (jako nośnika danych). Dla
> przykładu taka bazka: SQLite, posługuje się typem danych TEXT (podstawowy
> dla niej typ). Czy zatem zapisując do pola 5 znaków, następnie po pół
> roku używania (INSERT/UPDATE/DELETE) na innych jej częściach dopisując do
> tego samego pola 10 znaków, odczytanych zostanie więcej niż 15? A.. bo
> może chodzi o te niby puste miejsca jakie powstają po usunięciu wpisów z
> wewnętrznej struktury rejestru? To też nie są w żaden sposób

Tu się nie wypowiadam, bo się po prostu nie znam. :(

(ciach…)
> [...]
> do polecenia Send() w AutoIt3. W trybie debugowania te definicje są
> prymitywnie (tylko Win, Alt, Ctrl, Shift) dekodowane do czytelnej postaci
> dla celów podglądu.
>
> Skrypt powstał z potrzeby rozjaśniania gier uruchamianych na kartach
> graficznych innych niż ATI, z uwagi na brak możliwości użycia ATI Tray Tools
> dla innych kart niż ATI. Chodziło o to by taką operację można było wykonać
> już z poziomu uruchomionej gry. Może on jednak słuzyc także do innych
> celów (zrzuty ekranu, zmiana częstotliwości CPU, ...)

Ale wiesz, że istnieje podobne narzędzie do ATI Tray Tools dla kart na GPU
NVIDII? :)

(ciach…)

[ What's God? - Well, you know when you want something really bad and you  ]
[ close your eyes and you wish for it? God's the guy that ignores you.     ]
[                                             (James McCord "The Island" ) ]