Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Mon, 12 Nov 2012 11:34:44 +0100

Użytkownik Piotr B. (pb2004) napisał:

> Demagogia. Wersja RT jest przeznaczona na tablety i tam jej konkurenci w
> ogóle tradycyjnego pulpitu nie mają.

No i wlasnie to, plus jednouzytkownikowosc Androida to z mojego punktu
widzenia wady.

Owszem, rozumiem, to co pisali tworcy, ze android na teleony bla bla nie
ma potrzeby wielu userow bla bla i wtem... zapowiedziano, ze niebawem
bedzie wielouserowosc w androidzie. Czyli jednak stare powraca. Android
zmierza w kierunku zwyklego OS.

Bo to dla nich jedyna droga do siegniecia rynku korporacyjnego. I choc
rynek mobilny jest wielki, to profit z niego jest taki sobie (oczywiscie
wielki, bo to efekt skali, ale per user malutki)

Microsot i Windows "maja wszystko" - od serwera i rozwiazan
korporacyjnych, po domowa rozrywke i tablewty i telefony. I to czego
mozna sie spodziewac - integracja i zarzadzanie oraz administracja
wszystkim moze byc skonsolidowana. Dla korporacji ma to znaczenie - 100
laptopow, 50 tabletow, 300 smartfonow -a na wszystkim jedne reguly itp.
(nie wiem czy idealizuje, ale do tego zmierza MS jesli jeszcze tego nie
osiagnal).

A Android? Jak zintegrowac z aplikacjami biznesowymi? Multiplatformowosc
jest drozsza i trudniej zarzadzac tym, pomijajac, ze android nie ma
wielu rzeczy co Windows ma.