Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Sun, 11 Nov 2012 14:01:19 +0100

Użytkownik "Radosław Sokół" napisał w wiadomości grup

>Nie tylko to. Z pamięci (bo Windows 8 używałem chwilkę, a
>czytam o nim też nie aż tak dużo) mogę wymienić jeszcze co
>najmniej część Panelu sterowania oraz wybór sieci bezprze-
>wodowych. Generalnie w pamięci mam sporo zrzutów ekranu z
>nakładkami "Metro" nachodzącymi na normalny pulpit systemu.

Możliwe. Nie zapamiętuję jak w poszczególnych systemach wyglądają Panele
Sterowania itp. Nie uznaję tego za środowisko pracy.

>Poza tym jeżeli to ma być trend to można się spodziewać, że
>kolejne wersje Windows będą coraz słabiej obsługiwały kla-
>syczny interfejs użytkownika. Już teraz obsługa poczty, ka-
>lendarza i podobnych akcesoriów jest przenoszona do "Metro".

E tam. Ona już dawno jest w sieci web. Klasyczne klienty mail są na wymarciu
na każdej platformie. Jedynie Outlook jest jeszcze rozwijany. Thunderbird i
Evolution od kilku lat stojÄ… w praktyce w miejscu.

>Jeszcze mogę sobie zainstalować niezależne programy robiące
>to samo, ale to nie znaczy, że tak będzie zawsze (w Windows
>RT *już* tak nie jest :) ).

Demagogia. Wersja RT jest przeznaczona na tablety i tam jej konkurenci w
ogóle tradycyjnego pulpitu nie mają.

--
Piotr Borkowski