Re: A musi partycja na literce wisieć?

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Mon, 30 Jul 2012 03:32:31 +0200

Użytkownik "JoteR" <joter_at_pf.pl> napisał w wiadomości
> zdziwi. Tym bardziej, że akurat przeniesienie tego abecadła z MS-DOS
> (gdzie miało ono swoją głęboką rację bytu) do środowiska Windows zwłaszcza
> linii NT i - co gorsza - stosowanie go na sztywno było IMHO bardzo średnim
> pomysłem.

Takim najgorszyym, to może nie, ale to prawda, że nieciekawie wykonanym,
zwłaszcza, że NTkom do Pingwina bliżej, niż do DOSu. Jednak... jakby miały
chodzić dotychczasowe programy pod W9x, odpalone na bezliterkowym enteku?

> Psującym wiele krwi nieszczęśnikom sadzającym system na wolumenie innym
> niż multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1) czyli Jedynie Słusznym C: i
> wywołującym złośliwy chichot schowanego za monitorem swojego Macintosha
> niżej podpisanego.

Hmm... ja jakoś nie mam problemów, aby system mi leżał na dowolnej innej
partycji, np. na laptopie skÄ…d piszÄ™, mam to na ...partition(2), tylko fdisk
/mbr musiałem zrobić, aby uporządkować podpisy dysku (prędzej te podpisy,
niż sam układ partycji, napsują krwi). Bo już nie chciało mi się wpisów
zamieniać miejscami, leniwy jestem, potrafię to zrobić :)