Re: A musi partycja na literce wisieć?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon, 23 Jul 2012 01:53:14 +0200

"ToMasz" napisał:

> Wetknięty pendrive montuje się automagicznie w:
> /media/kingstone

Bardzo logiczne dla podróbek Kingstona z (za przeproszeniem) Allegro.
Mój równie markowy pendrive z Biedronki pewnie zamontowałby się
w /media/ladybug?

> Moim zdaniem Windowsowe literki sÄ… jednak bardziej precyzyjne.
> (zaraz Joter wywali gały).

A owszem, chociaż od czasu Twojej apostazji na pmtg niewiele mnie już
zdziwi. Tym bardziej, że akurat przeniesienie tego abecadła z MS-DOS (gdzie
miało ono swoją głęboką rację bytu) do środowiska Windows zwłaszcza linii NT
i - co gorsza - stosowanie go na sztywno było IMHO bardzo średnim pomysłem.
Psującym wiele krwi nieszczęśnikom sadzającym system na wolumenie innym niż
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1) czyli Jedynie Słusznym C: i wywołującym
złośliwy chichot schowanego za monitorem swojego Macintosha niżej
podpisanego.

JoteR