Re: A musi partycja na literce wisieć?

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Mon, 23 Jul 2012 10:56:34 +0200

Dnia Sun, 22 Jul 2012 23:46:30 +0200, ToMasz napisał(a):

> chciałbym pomóc, ale nie wiem o co pytasz. Wetknięty pendrive montuje
> siÄ™ automagicznie w:
> /media/kingstone
> płyta dvd w
> /media/dvd
>
> SprawdzajÄ…c ile miejsca zajmuje katalog /media, otrzymasz w odpowiedzi
> ilość miejsca na nośnikach.
>
> domyślnie dostęp do pendriva dvd, mają wszyscy.

Nie o to pytalem, nawiazywalem do zarzutu yammy:
"Skoro chcesz, żeby system to widział jako zwykły katalog, to
po prostu powinien zsumować pojemności obydwu dysków. Mało tego, powinien
tak zarządzać filesystemem, żeby taki podpięty dysk stał się swego rodzaju
rozszerzeniem dysku pierwotnego. To jest LOGICZNE, nie uważasz? To, co jest
w Windowsie, to zwykła proteza, kompletnie bezużyteczna."

Konkretnie pytanie powinno byc moze brzmiec: czy podlaczajac pena do Linuksa
i montujac go do /media zwiekszy sie ogolna dostepna wolna przestrzen w
calym systemie plikow liczac od roota czyli np. w /bin lub /usr?

--
pozdro
R.e.m.e.K