Re: Windows 8 beta

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue, 6 Mar 2012 23:06:45 +0100

Dnia Mon, 05 Mar 2012 17:05:42 +0000, kamil napisał(a):

> Przenieś mi desktopa do serwerowni, kiedy trzeba podpiąć się
> bezpośrednio do switcha. Mnie nie chce się dźwigać.

Zrób mi softproofing na laptopie, żeby nie trzeba było fafnastu wydruków
próbnych robić. Złóż mi w dwa dni 40-stronicowy katalog do druku, z korekcją
kolorystyczną zdjęć włącznie. Wiesz - w ten sposób, to się możemy przerzucać
do sądnego dnia.

> Ja w przeciwieństwie do Ciebie dobieram sprzęt do potrzeb. Kiedy chcę
> pograć, robię to na desktopie, kiedy chcę poleżeć na kanapie, robię to z
> laptopem.

Ktoś tu sugeruje coś innego? Bo mnie się tak wydawało, że rozmawiamy o
sytuacji laptop _zamiast_ stacjonarki.

> Fascynujące.

No sorry, ale jak idę do znajomych i okazuje się, że w tym samym momencie
ktoś odpowiada na grupy dyskusyjne czy przegląda Facebooka, to sorry, ale po
kilku takich motywach odwiedzać mi się go chce raczej mniej niż bardziej.

Uprzedzając - tak, gdy znajomi przychodzą do mnie, komp jest włączony
(zresztą włączony jest 24/7/365). Służyć ma do odtwarzania muzyki, do
sprawdzenia czegoś na szybko, co w dyskusji się pojawiło. Swoją drogą, to
niedługo chyba wprowadzę zasadę „przy wejściu telefony do parkujemy w tej
szafce i zostają zamknięte na klucz do momentu przewidywanego wyjścia”.
Stopień uzależnienia od tagowania znajomych, meldowania miejsc, w których
się jest na Facebooku już mnie zaczyna przerażać.

> Połóż to na karb swoich problemów z rzeczywistością, a ona jak
> najbardziej przemawia za używaniem laptopów w wielu sytuacjach.

W wielu. Nie we wszystkich. I jakie problemy z rzeczywistością masz na
myśli?

[ People choose the paths that grant them the greatest rewards for the     ]
[ least amount of effort.                        ("House M.D. 1e01 Pilot") ]