Re: Windows 8 beta

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue, 6 Mar 2012 23:06:46 +0100

Dnia Mon, 05 Mar 2012 14:02:43 +0000, kamil napisał(a):

> Co jest konkretnie niewygodnego w laptopach i dlaczego tylko ty i
> jeszcze jeden troll zdajecie się to dostrzegać?

1. Gówniany, mały ekran, najczęściej pokryty błyszczącą powłoką.
2. Poza pochyleniem - brak jakiejkolwiek innej regulacji położenia ekranu.
3. Niewygodna klawiatura (brak numerycznej, cudaczne zmiany układu
przycisków).
4. Touchpad.
5. Wolny (najczęściej) dysk lub szybki, ale małej pojemności.
6. Brak możliwości rozbudowy.
7. Tragicznej jakości dźwięk.
8. Ograniczone możliwości podłączania peryferiów.
9. Plątanina kabli niejednokrotnie jeszcze bardziej upierdliwa, niż przy
stacjonarnym komputerze.

Wystarczy? :)

[ It's not how many ideas you have. It's how many you make happen.         ]
[                                                       (Juan C. Santiago) ]