Re: Windows 8 beta

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon, 05 Mar 2012 17:05:42 +0000

On 05/03/2012 16:54, R.e.m.e.K wrote:

> Jak lubisz nosic to sobie nos, ja nie pracuje jako tragarz i nic nosic nie
> musze.

Przenieś mi desktopa do serwerowni, kiedy trzeba podpiąć się
bezpośrednio do switcha. Mnie nie chce się dźwigać.

> Wyrzuc desktopa i korzystaj tylko z laptopa, wszak desktopy to dinozaury.

Ja w przeciwieństwie do Ciebie dobieram sprzęt do potrzeb. Kiedy chcę
pograć, robię to na desktopie, kiedy chcę poleżeć na kanapie, robię to z
laptopem.

> Ja, gdy z kims chce posiedziec to go nie obrazam klepaniem po laptopie tylko
> z nim siadam i rozmawiam, a gdy chce popracowac to za plecami mam sciane.

Fascynujące.

> A fakty sa takie, ze laptopy sa popularne oraz, ze do powaznej pracy laptop
> jest upierdliwy. Nie wiem o co chodzi z ta wyrocznia, ale klade to na karb
> problemow w komunikacji.

Połóż to na karb swoich problemów z rzeczywistością, a ona jak
najbardziej przemawia za używaniem laptopów w wielu sytuacjach.

--
Pozdrawiam,
Kamil