Re: Windows 8 beta

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Tue, 06 Mar 2012 18:40:35 +0100

On Tue, 06 Mar 2012 12:28:10 -0500, rs <no.address_at_no.spam.pl> wrote:

>nie wiem co rozumiesz pod ogolnodostepny? przeciez OSXi iOS to sa
MakOS jest dostępny tylko pod Makówki. To że drapiąc się prawą ręką
przez lewe ucho da go się uruchomić na każdym innym PC to wiem, ale
oficjalnie jest tylko na Makówki. W Apple musiałaby nastąpić spora
zmiana priorytetów aby udostępnić MakOSa na na dowolnego PC.

>tak btw. OSX nie _jest_ linuxem, ma pewne warstwy zaczerpniete z unixa
>BSD. <rs>
90% gospodyń nie widzi różnicy. A to te 90% gospodyń jest klientem a
nie 10% geeków.

--
Grzegorz Krukowski