Re: Windows 8 beta

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue, 6 Mar 2012 23:06:45 +0100

Dnia Tue, 06 Mar 2012 18:40:35 +0100, Grzegorz Krukowski napisał(a):

> MakOS jest dostępny tylko pod Makówki. To że drapiąc się prawą ręką
> przez lewe ucho da go się uruchomić na każdym innym PC to wiem,

Rzeczywiście na każdym? To ja mam pełen szacun dla gości opracowujących te
hacki.

> ale oficjalnie jest tylko na Makówki. W Apple musiałaby nastąpić spora
> zmiana priorytetów aby udostępnić MakOSa na na dowolnego PC.

W życiu i nigdy na to nie pójdą. Choć taka opcja mogła by naprawdę
spowodować tąpnięcie na rynku PCtów. Ja prawdę mówiąc, bym sobie czegoś
takiego życzył. Przeglądarki podgryzały IE, podgryzały, aż się okazało, że
nawet Microsoft musi się wziąć do roboty. Płakać się przy okazji chce nad
tym, co wyprawia Mozilla, ale to temat na innÄ… dyskusjÄ™.

Co do systemów - dostępność różnego, często specjalistycznego software'u
ruguje Linuksa (poza sieciowymi zastosowaniami) z dyskusji. Przykro mi
bardzo, ale GIMPa od Photoshopa, Inkscape od Illustratora, Scribusa od
InDesigna, Open/LibreOffice od MS Office, to z całym szacunkiem - ale
kilometry dzielą. Wiem - znowu wpadłem pewnie w dość ograniczoną działkę,
ale to tylko przykłady.

(ciach…)

[ Nie ma cięższego zajęcia niż noszenie skrzynek z cudzą wódką.            ]
[                                                     (znalezione w necie) ]