Re: Windows 8 beta

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Tue, 06 Mar 2012 12:28:10 -0500

On Tue, 06 Mar 2012 17:56:13 +0100, Grzegorz Krukowski
<registered.user_at_op.pl> wrote:

>Tak, tylko że brak jest realnej alternatywy dla Windy i MS musiałby
>zrobić naprawdę dużego fikołka aby skończył być naturalnym
>monopolistą.

to prawda. bezwladnosc rynku odgrywa tu duza tole, tak jak w latach
90tych bezwlasnosc rynku drukarskiego, byla jednym z glownych
czynnikow, ktory pozwolil applowi przetrwac kryzys.

>W tej chwili Apple na pewno nie jest zainteresowane, aby
>MakOS był systemem ogólnodostępnym, a Linuks, cóż, MakOS jest Linuksem
>;) Choć jak gdyby ktoś zabrał się poważnie za Ubuntu, to kto wie ...

nie wiem co rozumiesz pod ogolnodostepny? przeciez OSXi iOS to sa
systemy ogolnodostepne. chyba ze masz na mysli dostepnosc do kodu
zrodlowego.
tak btw. OSX nie _jest_ linuxem, ma pewne warstwy zaczerpniete z unixa
BSD. <rs>