Re: Windows 8 beta

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Tue, 06 Mar 2012 12:37:33 -0500

On Tue, 6 Mar 2012 17:24:49 +0100, "R.e.m.e.K" <go_at_dev.null> wrote:

>Tak sobie jeszcze pomyslalem, ze w sumie tu upatrywac by mozna
>nieoczekiwanie poteznego sukces tabletow. Otoz notebook to juz nie blaszak,
>a jeszcze nie tablet, to taki twor posredni na drodze ewolucji, chwilowa
>forma komputerka do prostych rzeczy. A teraz gdy sa tablety to rynek
>spokojnie moze sie juz podzielic na blaszaki i tablety, tablety do autobusu,
>do lozka, na kanape, do wc etc. a blaszak do pracy :-)

wszystko co teraz uzywamy, czy to prosty telefon, czy wypasiony
mainframe i wszystko co bedziemy uzywac, to sa i beda twory posrednie.
>I nie traktuj tego jako zaczynu kolejnego mega subwatku, please ;-)

heheheh. przyrzekam, ze nie bede.

>ps. tak, mam iPada, choc go nie kupilem, lecz przypadkiem wygralem :P

ja prywatnie nie mam i choc, to bardzo grackie urzadzenie, to jesli
tylko mam taka mozliwosc, to staram sie trzymac z daleka od produktow
firmy apple. moja religia mi zabrania. <rs>