Re: Windows 8 beta

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Tue, 6 Mar 2012 17:24:49 +0100

Dnia Tue, 6 Mar 2012 13:27:54 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

> Ale ja nie potrzebuje blaszaka targac z soba do autobusu. Ja go potrzebuje
> do komfortowej pracy stacjonarnej. Kurde, ja nie neguje sensu istnienia
> notebooka! Ale wlasnie do autobusu i pociagu jest on ok, do codziennej
> powazniejszej pracy imho nie. I o tym ciagle mowie, a ze tlum kupuje
> notebooki to inna para kaloszy.

Tak sobie jeszcze pomyslalem, ze w sumie tu upatrywac by mozna
nieoczekiwanie poteznego sukces tabletow. Otoz notebook to juz nie blaszak,
a jeszcze nie tablet, to taki twor posredni na drodze ewolucji, chwilowa
forma komputerka do prostych rzeczy. A teraz gdy sa tablety to rynek
spokojnie moze sie juz podzielic na blaszaki i tablety, tablety do autobusu,
do lozka, na kanape, do wc etc. a blaszak do pracy :-)

I nie traktuj tego jako zaczynu kolejnego mega subwatku, please ;-)

ps. tak, mam iPada, choc go nie kupilem, lecz przypadkiem wygralem :P

--
pozdro
R.e.m.e.K